.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قناعت: دانش آموزان بايد پيگير سياستهاي كلان كشور باشند

استاندار استان گلستان گفت: دانش آموزان بايد معلومات علمي خود را افزايش داده و وابسته به جناح و باند خاصي نباشند بلكه پيگير سياستهاي كلان كشور باشند.

جواد قناعت در مراسم آغاز سال تحصيلي جديد در دبيرستان دخترانه 'رضوان' گرگان اظهارداشت: دانش آموزان امروز بايد قدرت تحليل بالايي داشته و بررسي كنند كه 30 سالي را كه بدون آمريكا زندگي كرديم در مقايسه با قبل كه وابسته به اين كشور بوديم وضعيت ايران مطلوب شده است يا نه.
به گفته وي، دانش آموزان وظايف زيادي را بر عهده دارند كه خوب درس خواندن يكي از اين وظايف است كه بايد به عمق درس توجه داشته باشند و براي نمره درس نخوانند.
قناعت ادامه داد: در حال حاضر تمام پيشرفتهاي ايران اسلامي مديون جديت و تحصيل دانش آموزان در مقاطع مختلف بوده است.
استاندار گلستان افزود: پرورش جسم و روح نيز از وظايف ديگر دانش آموزان است كه هر يك از دانش آموزان بايد در حد توان خود به فعاليتهاي ورزشي بپردازند تا نشاط در جامعه تزريق شود و جامعه بالنده اي داشته باشيم.
قناعت تصريح كرد: پرورش روح نيز از ديگر وظايفي است كه بايد همراه با پرورش جسم بدان پرداخته شود و اين كار از طريق نزديكي و دوستي با اهل بيت و عمق بخشيدن به ادعيه و مطالعه در مباحث ديني و مذهبي محقق مي شود.
وي گفت: دبيران مدارس مي توانند درباره هر يك از اين وظايف درسها و توضيحاتي دهند.
قناعت در پايان با اشاره به وصيت شهيدان به دانش آموزان گفت: وصيت مشترك شهيدان نيز اين بوده كه دانش آموزان خوب درس بخوانند و تهذيب نفس داشته باشند زيرا كه براي رسيدن به سعادت و هدف و شخصيت ارزشمند و ممتاز در جامعه بايد دو بال با يكديگر كار كنند و هماهنگ و رشد متقارن بايكديگر داشته باشند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.